Jangan di jolok sarang tebuan

senario ni kita namakan..... PROVOKASI
SENDIRI CARI PENYAKIT ..so SENDIRI TANGGUNG la kan

Aku ni bukanlah pengikut setia dunia hiburan tanah air
apatah lagi nak follow perkembangan retis yg tak begitu nak retis yang namanya HANEZ SURAYA
kenal pun tak ... cuma aku adalah terdengar gossip yang kononnya dia cuba ikut gaya Fazura
and aku pun ada lah baca komen Fazura, and i am totally agree with Fazura
siapa dia, untuk Fazura jatuhkan huhu.... perasan baban minah ni

ok berbalik pada entry harini
actually aku terpanggil untuk ikuti "isu hangat" ni sebab
i think few days ago kot waktu demam aku adalah usha-usha wall kawan-kawan
aku terbaca satu post oleh seorang teman lama, yang agak marah dengan kenyataan HS
to be honest, aku tak pernah tengok kawan aku tu post se-serius itu, siap tag hubby dia
oleh itu aku pun tertaik nak tahu what's up
sesuai dengan nama aku #akuminahgoogle aku pun google
owh ... then aku masuk www.tonton.com.my untuk lihat sendiri rancangan Melodi tersebut
wow!!! gile kentang minah ni
then aku tengok plak melodi next episode, statement balas isteri
hambik ko.... huhu ....pastu reply HS... pucat and gagap nak jawab

sebagai org luar aku tak berani nak komen lebih lebih la
tapi terang dan nyata wife dia kata dia pun dah tak hingin kat suami dia
terang dan jelas hubungun mereka macam retak menunggu belah
tapi si pompuan ni plak tak buleh nak sabar ... gi cucuk pulak
so sebenarnya retis ni la yang cari penyakit tul tak
org tu buat derk, tak amik port ...ko pikir ko betul
org tu senyap, buat tak endah....ko besar kepala
yang ko gatal miang cucuk dia nape
bila dia bersuara ko la pulak melatah
sapa yg pukul canang, sapa yg mencabar
tak yah nak cover la kan...aku rasa ramai kot saksi dengar statement dia kat melodi tu
yang tak boleh nak terima pakai, dia yg cari fasal, aleh aleh dia minta si isteri tu pulak minta maaf? ..se...ngal

tula sabar tu separuh dari iman
cuba dia sabar sit and relax
kalau dah jodoh dia tak kemana
Jodoh dan pertemuan kan rahsia ALLAH
buatnya hubungan dia dengan sisuami tu tak menjadi
tak ke malu ....

ini punya orang pun ada....letih

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

80's baby _ bola ketip

salam maal hijrah 1435H

Belajarlah walaupun sepotong ayat