pinjaman PTPTN

Semalam tiba-tiba aku tergerak hati nak melihat tunggakan PTPTN aku 
Ngeee
Aku bukanlah pembayar tegar
Klu aku bayar ikut jadual mungkin loan tu dah habis
Tapi aku bayar main2 dan tidak berkala 
Sudahnya aku rasa amount terkini aku sama je silap silap lebih banyak kot 

Google sana sini 
Aku find out 
PTPTN dah buka cawangan kat Shah Alam ... Laaaaa tak tahu pun 
Aku terbaca yang peminj boleh keluarkan simpanan KWSP akaun 2 utk langsaikan hutang dan diskaun 20% diberikan 
Wow 

Bagi yg tak tahu.... 
 cawangan PTPTN kat shah alam ni 
adalah dlm bangunan MRCB sebelah plaza alam sentral 


So pagi Khamis aku ke sana 
Aku berurusan dan membuat pertanyaan 
Sayangnya pengeluaran KWSP hanya dibuka untuk surat tawaran pembiyaan selepas 2000
So aku tak layak 
Sudahnya buat pertukaran hujra je 
Ok la dr takde kan :) 


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

80's baby _ bola ketip

salam maal hijrah 1435H

Belajarlah walaupun sepotong ayat