Wednesday, January 23, 2013

2013

Posted by Lynn Yamin at 5:05 AM
2013

dah 23 hari berlalu semenjak berganjak ke tahun baru 
ini bererti umur ku juga telah genap 32tahun 4bulan
pantas benar rasanya masa berlalu 
aku masih lagi serabut
ntah apa yang aku serabut kan

plan aku tahun ni
nak menulis blog 
asalnya satu hari satu post
ini dah hari ke 23 hari dalam tahun 2013
satu post pun takde ooopss.... kalau post ini diupload kira ada la satu post 

hurm 
bukan aku taknak menulis
aku suka menulis
tapi aku takde masa
ye ke takde masa?
bukan ke masa tu telah diberikan cukup untuk semua orang 

mungkin aku terlalu banyak benda yang nak buat 
aku perlu fokus 
insyaAllah aku akan cuba mengotakan apa yang aku rancang
ketemu lagi nanti 

0 comments:

Post a Comment

 

double why Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review